Nystart?


Okej tjenatjena!
Jag har varit rätt anti-blogg nu på sistone, men allt med blogg känns ändå så uppblåst..
För att vara ärlig har jag i stort sett vägrat läsa en blogg!
Sen kom smartskaftet självt (det vill säga jag, i egen hög person) på att man faktiskt har en blogg själv, som detta smartskaft suuuger på att uppdatera.
Haha, men kanske ska ta och börja uppdatera nu lite mer än en gång i månaden...
Vet inte varför jag tänkte börja igen, har väl bara fått ännu ett slag i huvudet och tänkt att jag ska börja blogga.
Vilket jag misslyckats med de, få se nu... tre senaste gångerna?... :)
He-he-he... Hmm vad skrev jag förra gången egentligen då?
Jo ett minilitet inlägg om att jag fixat faserna till moppekortet.
Jag gjorde uppkörning den trettionde juli tror jag om jag inte minns fel..
Sen den femte augusti åkte jag hit till tyskland, där jag för övrigt fortfarande är.
Så jag hann inte få mitt förarbevis men det kom hem i brevlådan såklart bara någon dag efter jag rest iväg.
Totalt har jag haft (nästan!) tre månaders sommarlov, och nu börjar det verkligen klia i fingrarana och jag är otroligt rastlös på dagarna.
Tog ledigt de två första veckorna eftersom jag skulle vara här nere i tyskland.
Men att vara så pass långt bort från de man älskar i så här lång tid har inte varit roligt direkt..
Som tur är är det bara en vecka kvar tills jag kommer hem!
Nu har jag inte mycket mer att skriva..

puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0