det här suger. hårt.

OK, min dag har varit usel. Eller nä det har den faktiskt inte. Men min kväll har varit rätt usel.

För det första har jag varit på skolan i tolv timmar! Öppet hus, aa det säger ju en hel del.
Jag var guide för föräldrar, tänkte att det skulle ju vara helt okej att vara det, och det var det ju till en början. :)
Var lite pinsamt, men det gick bra med den första gruppen.
Sedan i andra gruppen var det två otroooooligt jobbiga småtjejer som höll på och tönta sig med sina mobiler, gick typ och spelade pipsignaler på mobilen och tyckte att dom var asballa, "han sa si, han sa så" och tugga tuggummi som mongolider måste dom ju fått nå pris för, och deras mobiler ringde stup i kvarten, så dom lyssnade inte ett piss av vad jag sa utan stog bara och glodde på mig.


åh nu har jag avreagerat mig, sorry. hua.

I övrigt har ju dagen varit hyfsad, käkade på dinos med moa, var helt själva i resturangen, asmysigt :) satt där och pratade om allt mellan himmel och jord och han som är skapt av änglar osv. :) haha.

annars har jag lite smått panik över att pappa inte ringt upp, vi har försökt få tag i honom i typ en, en och en halv månad sisådär :) Och att jag har noll koll på vad som händer med julshowen är ju ett stort långt minus :o men nu ska vi inte deppa! det löser sig med skridskorna bara kärringen dör, eller hur det nu var?

för jag ska sova nu :), hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0