en vanlig dag



Seeeeeg dag! Jag har ingen lust att göra nånting alls.. hihi :) Eller jo det kanske jag har, men har ingen ork till det iaf ;) Har inte gjort någonting alls idag! :o Jo, ätit köttbullar typ... Och fixat lite musik till iPoden... Försökte lära brorsan lite gitarr... legat och tittat i taket... fixat mig av ren tristess... skickat lite låtar till teos nya mobil... men mer har det då inte hänt! :) Skönt faktiskt. Nu sitter jag och lyssnar på en assöt låt från lilla melodifestivalen! Av Ulrik Munther haha! Hittade låten på någons spotifylista, o den är jätteskön tkr ja, haha och han som sjunger är assöt för övrigt! :D Men nu ringer det! pusshej


ibland förvånas man över folk..

Kommentarer
Postat av: emma

är det den där en vanlig dag? :D gaaaaaaaah säger jag isf. älskar den,han är så jävla söt!

2009-12-25 @ 21:21:49
URL: http://emmasjolen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0