funderingar



och så det här med vinter då...

Nej säger jag bara. Jag tycker inte om snö. Inte för tillfället iallafall. Visst det kan vara mysigt med lite vitt på backen.. Men nu är det ju överdrivet! Bilden är gammal, sen mars. Har inte tagit någon ny, men det är mer nu.

uschaa, är så sjuuukligt less på det fenomenet vi brukar kalla vinter! Har aldrig varit något större fan av att hoppa runt i kylan och skratta och låtsas att jag skulle haft roligt. Kasta snöbollar och bli iskall överallt :o kanske när man var väldigt liten, men då fattade man ju inte så mycket ;) nää tacka vet jag sommaren :)
Haha, snön har knappt hunnit lägga sig än och jag klagar redan.. :) Annat vare förra året då den kom i slutet av oktober och låg kvar ända tills typ... april? :'o 

Plus att jag inte fått nån riktig julkänsla än, och det är bara fyra dagar kvar till julafton! :o Har inte ens kikat vart mamma gömt julklapparna haha ;) Visste det var väl lite mysigt att slå in klappar och så, men någon riktig julkänsla har jag inte fått.. Tror vi det kommer? nää.. jag vet inte ja, kanske :)

Och bara elva dagar kvar tills kryssningen :D jag längtar asmkt ja! Men innan ska man fira jul & gå på musikkurs, hehe.. Aja, första dagen 2010 kommer enligt planerna tillbringas i Tallin och det känns riktigt bra om jag får säga det själv. ;)

Dock är jag sjukligt less på den här dagen. Den har varit sååååå dryg!! Jag saknar dansen... Redan imorse kände jag att: usch jag vill inte ha söndag idag!! Menmen, fick härda ut ändå. Emma åkte väl hem runt ett och sen for vi till mormor, käkade gröt, skinksmörgåsar & fikade :) Mysigt, men jag var jättetrött och somnade i soffan, hehehe.

Men det var en sån där i-vägen-dag. Och jag kom på mig själv med att längta tills i morgon! Haha! Länga till en måndag, det ni! ;) Men vadå, det går bussar då!?! det säger ju en hel del :D hehehe.

Imorgon är vi lediga dessutom, är vi ju idag med x), men aja haha, får väl se vad jag hittar på. Vill verkligen göra något, komma ut ur huset! OOch på tisdag äre sista dagen i skolan, då äre volleybollmatch, elever mot lärarna. haha!!
Och under halvleksvilan ska vi ha några musiknummer där ja ska spela gitarr, hehe får se hur det går ;)


Shit va långt jag har skrivit :o Tror knappast det är någon som orkar läsa :D men men vi hörs nåt senare kanske.
pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0