hehehehehehehe



Dagens låt :)

Hejhej! Haha, jag tror nästan att det här med bloggandet har stigit mig lite smått åt huvudet. Jag har börjat blogga alldeles för mycket. Måste nog lugna ner mig lite med inläggen! ;)

Menmen, sånt är livet. Jag tycker det är roligt iallafall :)

Idag var det innebanydm på skolan & så hade jag hål på många lektioner, så större delen av dagen har gått till att stå nere i idrottshallen och gormat som galningar. Men nog fan ska man bjuda på sig. Vår skola, (hade ett lag med sjuor ;) åkte ut ganska på en gång, men bra var dom. Finalen såg jag inte, for hem.

Tänkte stanna kvar till halv fyra egentligen men sen strax före halv tre insåg jag hur less jag var på bandy och sprang till busstation för att hinna med en buss som gick halv tre.  Men tror ni det kom någon buss? Nä! Suck. Och på allt det där var jag så oliiiiiiiiiiiiiidligt kissnödig! Jag höll seriöst på att dö!
Hehe närå, men tillslut bestämde jag mig för att strunta i bussen och hurta tillbaka till en toalett!
Och jag säger bara det
Det har aldrig någonsin varit så underbart att missa bussen för att man gått på toaletten.

Möh! For hem halv fyra, kom hem till ett kolsvart hus. Det var strömavbrott. SUCK! Heeelt kolsvart var det. Men strömmen kom tillbaka lagom tills mamma kom hem, och nu har vi ätit tortellini.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0