måndag, härligt :D

Goddagens! :)
Nyss kommit ut ur duschen och sitter och funderar på vad jag ska göra nu.. Gå ut med hunden eller äta lunch tror ja väl. Undrar lite över vad som händer idag, kanske får man besök, kanske inte. Haha, känner mig otroligt dryg idag! :) menmen, det får ni tåla. Annars är mitt liv... stilla :) Händer i princip ingenting alls, förutom av att när ja vakna imorse, hade min bror vunnit över mig i en cykeltävling inatt. Hahaha! Som att han någonsin skulle lyckas med det lixom ;) Sedan hade min pappa flyttat till sverige igen och bodde numera i slottet i drottningholm.. Säger man på, i eller vid drottningholm? :S På kanske... Eller i? Aja, det var förstås bara över natten menmen, haha det kändes inte helt fel att ha honom tillbaka i sverige iaf :) Men nu ska jag nog fixa mig och springa ut med hunden, haha okej där va jag lite busig, skulle inte springa om jag så fick pengyr fört. Så sjuuuuuuukt mycket snö ute!! Det har ju blivit överdrivet mycket vinter :o aja hadetbraaa!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0