snabbis :) menmen..

Hej! sorry för dålig uppdatering, men jag har haft så fullt upp, kurs hela dagarna och sent hemkommen såå.. Men nu kommer iaf ett litet inlägg. Har inte speciellt mycket tid men kan ju berätta vad jag har hållt på med dom senaste dagarna :)

I söndags började kursen, helkul dag! Fick lära oss några låtar och så. Askul att få träffa allt härligt folk igen! :)
I måndags blev jag väckt KVART I TOLV (kursen börjar tolv)... (!)... och av att moa ringde och undrade vart jag var nånstans eftersom jag skulle åka med henne dit....... Jaha, mamma hade inte väckt mig -.- så jag fick kasta på mig kläder och hoppa in i bilen, fly förbannad var jag. Sen när jag kom till stan fick jag springa in på piccolo och käka nå mackor. Haha dom va jättegulliga där! fick min frukost gratis! :') hihi.
Igår hade man iaf tid på sig på morgonen. Härligt ;) Konstert på kulturmagasinet halv åtta på kvällen, var skitkul, dock gick det halvbra eftersom jag var så jäääävla ostämd hahaha! x) Menmen... Det var kul iaf!(y)
Sen for man hem och mamma hade med sig någon jobbarkompis, Annika tror ja hon hette.. Satt och pratade långt in på natten så somnade jättesent, hehe.

Idag klev jag upp relativt tidigt (observera relativt!), fixade mig och sen vid tolvtiden blev ja nerskjutsad till christoffer. Satt hos han med han & nån liten kille, robin tror jag han hette, kul prick. Kollade på film, spelade supermario, haha. aa, mysigt iaf!(y)

Sen runt fem blev jag hämtad av mor min och vi for och köpte pizza & hårfärg till mig, ska bli mörkhårig igen, min färg har gått ur sig nåt så sjukt, ser ba hemskt ut, men aja ikväll ska det iaf göras :)
Men nu måste jag packa! Imorn sticker vi!! IIhh !! :D:D

Är jättespänd muahahah! men vi hörs
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0