test

 

AVSLUTA MENINGEN

Jag pratar när jag har något att säga, dvs ofta ;)

Jag tycker om de som tycker om mig!

Jag avskyr när folk sviker

Mina närmaste vänner är dom allra bästa vännerna man kan önska sig

Min första vän hette ramona & natascha

Kärlek är vad man gör det till

När jag borstar tänderna borstar jag tänderna! Haha vilken mening

När jag lagar mat går det oftast inte särskilt bra

Det sexigaste yrket är ..... aa precis!

Det är charmigt när folk har ett äkta leende

Jag är rädd för en hel del. Bla annat förlora de jag älskar mest av allt, och en del andra fåniga saker :D

Den värsta känslan är ensamhet

Den bästa känslan är att känna lycka

Jag är bäst på en massa grejer, typ tyska, vara rolig, sova, misslyckas, skratta, prata m.m

Jag är sämst på
att hålla käft :)

Om jag var ett djur skulle jag vara ............ jadu... ingen aning!

Om jag var en insekt skulle jag vara en skalbagge?

Om jag vore ett redskap skulle jag vara hammare? jag vet inte!

Jag kommer alltid att vara amanda qvarfort

Det finaste som finns är min vänner

I sommar hoppas jag på ett underbart sommarlov!

Sist jag grät var i helgen tror jag

Jag kan mycket bra saker, och en del onödiga

Jag kan inte resten

När jag vill tänka tänker jag!

När jag bakar så bakar jag oftast muffis eftersom det är det enda jag kan göra

Min mobiltelefon är på laddning

När jag vaknar på morgonen hoppas jag oftast på sovmorgon, men blir nästan alltid besviken

innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna, tvättar bort sminket och byter om till sovkläder!

Just nu tänker jag på att jag borde baka muffins

Bebisar är otroooligt jobbiga ibland, men ibland kan dom vara sjukt gulliga :)

Idag har jag varit på skolan, fått nackspärr, varit arg, varit less, ätit 3 ggr, spelat gitarr och diskat.

Ikväll ska jag baka muffins!

I morgon kommer jag att vara guide på öppet hus för er som undrar.

Jag vill verkligen åka utomlands

Jag är hemligt förälskad i åh OMG DAG-OTTO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0