sommarlov :)


Nu har man suttit i nästan över en timme och designat bloggen, puh!
Tog tid, men till slut blev jag ganska nöjd ändå. :)
Sitter på Anders jobb och är extremt uttråkad (& trött) så mycket mer än att dricka varm choklad finns det inte att göra här.
Tog tredje, och sista, livmoderhalscancersprutan i morse, klev upp halv sju...
Uffa! På sommarlovet... Men ikväll blire gatufesten med tjejerna! :D
Härligt, och sen imorgon drar jag och Penny ner till la Stockholmos för ett par dagars mys i huvudstaden :)
Fredag GrönaLund och Lördag shopping :)
Längtaar! Nästa vecka är det Ålstaläger, det längtar vi också till ;)
Veckan därpå kommer en kompis från Schweiz och hälsar på, det längtar vi också till ;)
Har inte träffat henne på två år, och innan dess inte på 11 år.
Den veckan fyller man även år, så det är rätt uppenbart att man längtar till! (a) :D
Sedan åker jag till messlingen några dagar, och sen blire uppdansning i Orsa :) mys!
Den femte augusti åker jag till pappa, är där en hel månad så då lär det bli mycket bloggande :)
Hade en annan blogg förut men tog bort den i brist på tid, men nu när det är sommarlov tänkte jag börja igen! :)
Ha det bra, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0