bilder kommer, internet är fucked up :)

Hejhopp alla glada! Inte bloggat på hela helgen, men mamma kom upp me något påhitt om att vi skulle lägga undan alla datorer, modiltelefoner och koppla ur boxern hela helgen ;o Ganska korkat tycker jag, vad tycker ni? ;) Hehe, i lördags var ja på Böloms marknad, mysigt värre. Men det jobbiga var att alla tidigare år har det varit massvis med snö på Böloms marknad, men i år var det inte en gnutta vitt på marken! Helt sick asså ;) hehe, närå, men i bilen på väg hem sa mamma faktiskt att, tänk vad härligt det skulle vara om det började snöa inatt så att det är snö första advent! Och när man vaknade igår morse var det helt vitt ute :) Själv så hade jag gärna varit utan snö förutom på julafton. Hugaligen! Hehe, i lördags städade jag. Och då menar jag verkligen städade! Halva mitt rum åkte ut, och nästan hela garderoben! Känns som det iaf. Och i helgen julpyntade vi oxå! Vart värsta mysigt i mitt rum :D Och jaa, jag har julkulor i gardinerna ;) Har man ingen julgranen får man improvisera, moahahah. Idag for jag in till stan efter skolan. Tog en buss till birsta och köpte lite småskit till en julkalender. Och en present till Moa som fyller år på onsdag ;) I alla fall, jag gjorde alltså en kalender till barnen, mamma & Anders idag! :D Haha, visst är jag snäll ;) Hade massa julstrumpor som jag fyllt med presenter och tjox. jovisstvettu.
Nu ska ja sova! Gonatt hare bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0