DAG-OTTO! <33



Hallihallå i lingonskogen!
För det första vill jag ursäkta mig för mitt risiga humör idag. Det blev mycket bättre efter ett välbehövligt samtal med bästa vännen. Började med att vi skulle förhöra varann på fysiken meeen, det hade vi inte så speciellt stor lust med :D ikv blev det llite plugg, sen mest tv ;) moahaha, ska väl ta oh läsa igenom fysiken en gång till då. sen sooovaaaaaaaaaa.
Och slutligen vill jag bara hissa dag-otto upp i taket för han är underbar! :D
Sjukt rolig tycker jag :D Haha, men jag med humorn vettni..
Minns en gång för två år sen om inte mer. Då hade jag en period (okej typ fyra dar) då jag va typ helt besatt av han! HAHA, gick o snacka som han i flera dagar (okej typ två)..
Men han borde hyllas ba för att han är så söt ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0