dagens


Hallihallå gubbar små. Varit dålig med bloggandet men det får ni leva med. :) Orkar ba inte. Idag är det måndag, drygt. Allt är drygt nuförtiden tycker jag, haha. Hade kemiprov, gick inte bra alls, sen hade jag elevlektion och skulle lära ut dans. Gick faktiskt bra tycker jag. :) Imorn är det tisdag och faktiskt inte en så tråkig dag som vanligt. Slipper skolan, ska kolla på gymnasiu. Jag ska först kolla på Medieprogramet nånstans vilket jag inte vet vart det är, och sen Stil, Hälsa, Design på Metropol. Så ska jag käka lunch där också där jag praoat två gånger tidigare, haha. Blir säkert bra de! Nä nu ska jag nog sällskapa lite med gitarren och börja kolla på julshowlåtarna, inte gjort det än. ;)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0