FANTASIIII



Hejhopp! Älskar låten nåt så förbannat!! Hahaha, heeelt underbar. Den har spelats i mitt huvud hela dagen, plus nån jobbig låt som moa länkade, aram zamzam asjobbig haha. Idag är det tisdag, och gissa vad, det va inte en dryg tisdag!! :D kollade på gymnasium idag. På morgonen var jag och kikade på medieprogrammet uppe vid Norra Järnvägsgatan. Det verkade vara sådär och det kändes som att man verkligen skulle va intresserad av foto för att tycka att det var kul. Och det kan jag väl inte påstå att jag är. Men det där med filmandet verkade iaf kul. Sen tog jag bussen bort till Metropol och käkade lunch på resturang m, där jag praoat två gånger och gissa vad, dom kände igen mig. Haha då blev man ju lite glader.. Sen var det dags att gå och kika på stil, hälsa spa-linjen. Verkade faktiskt jättekul! Jag ska komma in. :) Dom tar ju bara emot 16 stycken.. Men jag kände att där vill jag vekligen gå, verkade askul. Nu har jag nyss käkat sockerkaka med brorsan och nu ska jag väl hitta på något annat busigt. Hehe hare bra och kanin dålig!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0