GlAdErS


Jaohopp, nu har man blivit lämnad ensammen då. Christoffer kom hit vid elva tiden och for nyss hem. Vi hade väl trevligt, gjorde inte så mycket. Nu har jag ett kök fullt av disk där nere som bara väntar på jag ska attackera det. Ikväll ska vi se hur det blir, kanske drar på bio med dom bästa av dom bästa. ;) Eller kanske inte. Får väl la se. Imorgon blir det Böloms marknad med familjen och på söndag lusse- och peppisbak! Mysigt värre. Jag är astrött nu, klev upp redan klockan nio. Hugaligen. Kanske ska ta och sova en stund? Njaa, maybe not. Värst vad det blir mörkt fort, nyss stog jag nerre på gårn och jävlades med Christoffer och efter att man gått uppför trappen äre kolsvart ute. :o Nä nu ska jag nog lämna datorn ett slag. Har en mössa att ta rätt på.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0