HeLgEn



Hejsan alla freaks!
Har inte bloggat sedan i torsdags, har faktiskt inte rört datorn sen dess. Hehe, har inte haft tillfälle för det heller. x) I fredags var jag iaf på teater med mormor. Kvartersteaterns 30-års jubileumsföreställning. Var faktiskt mkt mysigt. :) Sov över hos henne och sen i lördags var det rep mitt på dagen inför teatern på kvällen. Efter repet åkte jag och Moa hem till mormor igen och gjorde oss i ordning för jubileumet.. jubileet, vad säger man? :O Tre-rättersmiddag. Lite halvwierd stämning mot vad man är van vid. :) Två stycken av varje bestick o grejer, typ 8 glas, ja ni fattar. Sen efter en otrooooooooligt lång trerätters var det dags att spela upp teatern. Och efter det var det marsch pannkaka raka vägen till Hanna som fyllde femton i lördags! :) Grattis på henne! Vi kom dit runt tio och hon öppnade sina presenter och vi käkade tårta. Haha, busigt värre! :) Har inte skrattat så mycket på väldigt väldigt länge. Sen kollade vi på Benjamin Button och käkade Ben&Jerry's glass, hur mumma som helst! Hohooo, Satt uppe extremt länge, hade väl nästan börjat ljusna innan vi gick och la oss ;) Men det var det värt, jag älskar er flicks!
Blev hämtad runt två och här hemma har allt varit mest som en dimma, minns inte vad jag gjort.. Nog för trött. Jo jag städade rummet, det var väldigt välbehövligt vill jag lova. ;) Såg ungefär ut som innan jag städade sist! :)
Men nu har jag suttit och spelat tv-spel med min broder och det är dags för Amanda att sussa.
Imorgon är det en ny dag, pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0