hur står det till? det står bra. haha eller nåt, palla rubrik?


Hello! Igår sov jag över hos Hanna, Penny & Moa sov oxå där. Blev väl halvmycket sömn så att säga hehe. Men kul som ba fan hade vi! :D Och vi är fullt normala och ingen har någonsin påstått något annat haha! Har varit grymt trött hela dagen, sluta sent oxå, uschaa. Hade bad på idrotten sista timmen så när man äntligen kom hem var det kolsvart ute och heelt fucking j*vla slut var man! :) Har suttit och läst en bok jag lånade på bibblan för typ två-tre veckor sen men inte börjat på x) Nu ikväll kollade jag på idol och sen hyrde jag och Anders film. The Brother Blooms tror jag den hette. Handlade om två bröder som var bedragare. Faktiskt ganska söt film, men krånglade på slutet, fattade typ ingenting. Eller så äre jag som är för tröög, haha! Nä nu måste jag sova annars avlider jag. Hadetsåbra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0