JA till fettma, folket!

Hej...

Alltså jag vill egentligen bara dissa en sak eller vad man ska kalla det.
Jag klickade runt lite på billdagboken och hittade den här söta flickan. Som jag faktiskt en gång för jättelängesen kände. Vi var faktiskt kompisar, eller ja, jag hjälpte till att göra en teater med hennes grupp. Fixade scenario och lite sånt där. Och som jag minns henne var hon en söt och jätteglad tjej som gillade att snacka.

Men när jag klickade in på hennes blogg blev jag helt paff! Hennes blogg har extremt många likheter till alla f*cking fjortisbloggare som jag för övrigt tycker är otroligt underhållande att läsa eftersom de är så otroligt pantade (verkar det ju som iaf ;). Haha, just i det här fallet tänkte man direkt KISSIE, och tappar orden helt! Att en enda person kan förändras så mkt :o Nu vet jag ju inte hur den här flickan är i verkligheten till förhållande till sin blogg. Men allvarligt, wannabe kissie på hög nivå.. Det enda hon skriver om är hur mycket hon festar på helgerna, hur mycket hon hatar feta människor, hur pass hemligt det är att skriva vart hon köpt sina kläder eftersom alla andra kommen kopiera hennes stil och hur katastrofalt duktig hon är på att följa sitt så kallade "matschema" med typ cocacola som huvudrätt veckorna i ända? Alltså jag blir ju förbannad när jag läser sånt, visst det är väl bra att man håller koll på vad man äter och tränar nån gång då och då (vilket jag dock inte gör). Men hur kan man sitta med gott samvete och skriva hur äcklad man blir av feta människor? Hon skriver i ett inlägg om att hon håller med Anna Anka att hon inte förstår hur feta människor kan vara så själviska att de utsätter sina kroppar förstöras på det sättet.

MEN SERIÖST KVINNA! Sedan lägger hon upp två bilder, en på en fet kvinna och en på en äckligt smal modell som inte består av annat än ben!! Under står det

"Vem skulle vilja vara fettot framför den smala? Ingen!"

Snälla rara du, för att vara ärlig skulle jag mycket hellre vara fet än sådär pinnsmal! Jag har aldrigt tyckt att jag är tjock, och jag skulle aldrig gå på diet om jag så fick pengar för det. För allvarligt talat är det bara stört.
Våga vara den ni är och dissa dieterna!

Och allt detta f*cking snack i alla fjortisbloggar om att alla älskar er. Visst det är skitbra att ni har självförtroende, men sen när blev det poppis att tro att alla älskar en? Jag vet att alla inte älskar mig, och jag älskar inte alla heller för den delen.
Fatta! And live with it.

Länk till denna flickas blogg.
http://jaeingenfjortiz.blogg.se/index.html

Sen vill jag också säga att det känns verkligen inte bra att behöva hänga ut någon i min egen blogg såhär. Är ledsen för det. Men nu är jag pissed!

Kommentarer
Postat av: penny

Men guuuuuud! seriöst är det hon? :O det trodde jag aldrig, fyfan ;o

2009-11-10 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0