jag är tråkig! :)


Tjenatjena mittbena!
Bloggade inget igår men det berodde på att jag gick och la mig halv sju.
Otroooligt skönt! :) Sov elva timmar men vaknade tio över 6 utan att jag ställt nåt alarm.
Känns bra känns bra. Idag är det tisdag, d.v.s. grymt dryg dag i skolan!! Usch jag gillar inte tisdagar. Har något emot dom. Var till tandläkaren på morron, hehe. Nä men det gick bra. Vad har mer hänt idag då, jo men fick reda på tre prov, det gick oxå bra. Haha guud vad jag låter tråkig! Men jag har liksom inget att skriva, hehe. Fick iaf jeansleggins av mamma igår, kommer nog nån bild lite senare när jag orkar lägga upp den.
Tills vidare, ha det bra!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0