pics, skor


Dagens outfit :)



Skaldjursplanka till middag, myys! :)


 ~  ~

Hejsan, nu kommer det lite bilder som jag sa. :) Har nyss käkat asgod middag med familjen, skaldjursplanka mumma ;) haha, men är otroligt mätt nu, mår jätteilla. I lördags köpte jag nya skor btw. (dom till vänster) Det är inte ofta jag känner att jag blir kär i nåt plagg elr liknande, men det blev jag nu iaf ;) Kände likadant i somras för de andra skorna, dom hade jag idag (höger). Bilden på TV:n är liten smyggtitt från bowlingen i söndags ;) Hehe, jaa jag missade båda andra omgången... men jag fick faktiskt in fem strikar ;) haha stolt. Vann som sagt dock inte, eftersom lillebror fuskade ;) hehe, men nu tror jag att jag ska gå och se på ullared. Hadetbra! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0