whAAt?! :oOOOoOOOoOoO



Ful bild javet, men ni får leva med det :D

Har känt mig jättekonstig hela dagen! Alltså jag har knappt haft någon lust att prata.. typ iaf... Okej jag har gjort det ändå haha, men det har bara känts helt wierd.

Jag har ingen aning om vad den här känslan är för något, om jag är nervös, men jag har ju inget att vara nervös inför? Känns nästan som att jag skulle vara kär, men har ingen aning om i vem det skulle vara så det tror jag ju inte heller att det är. ;)

Och nu ikväll har jag inte haft lust och göra nåt alls ... Har bara suttit och sytt en ful necesär som jag inte kommer använda. :) Men vad ska man fördriva tiden med? Hade ingen lust alls att kolla på tv eller typ spela lite gitarr eller nåt. Har bara lyssnat på mysmusik hela kvällen :D Haha, nä nu ska jag städa undan symaskinen och kolla på greys.

Jag har kommit på en grej. Jag älskar & tecken! Haha

Hare bra & Kanin dålig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0