nattinlägg wihoo


Hejsan! :)
Nattinlägg nudå.. Jaa hörni ni. Jag har haft en riktigt trevlig dag iaf! :) Gick ut och flumma på vägen förut, o när vi kom in så gick vi och busa i skolsalen. Haha har inte skrattat så mkt på en kväll på länge, kändes riktigt härligt :D Kollade på the mentalist med mamma och anders som nog blev lite irriterade på oss för vi inte kunde hålla oss för skratt, hehe.. Efter det fick Viking för sig att vi skulle göra chokladbollar, haha det gick ju som det gick. Men vi orkade inte rulla dom så vi satt med var sin sked och käkade smeten så istället. :) Blev jävligt illamående efter ett tag dock hehe x) Sen kolla vi på Grease men ingen  av oss orkade riktigt koncentrera sig på filmen så vi satt ch snackade bort den typ. :) Och nu har jag äntligen fått Viking ur soffan och lagt han i sängen så vi ska få nån sömn nån gång :o han fick min säng för han vägrade sova i min stenhårda bäddsoffa, utan han tyckte att det kunde ja JAG göra :o xD haha men men, nu är jag fruktansvärt trött, såå gonatt mä er :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0