seeyoulateraligator


Hejjhallå!
Dagen har varit helt okej. Hade dock en och en halv timmes Soprov första lektionen, ehehh... Men det gick väl bra tror jag.
Slutade tidigt idag så det blev till och fara hem och baka. =) Blev kladddkaka den här gången men insåg halvvägs att vi inte hade nå ägg hemma.. Men lyckades göra något hopkok av mjölk och bakpulver eller vad det nu var haha!:D Men tillslut blev det faktiskt riktigt gott, tacka gudarna!!
Hihi, ikväll var jag även barnvakt till mina små änglar till syskon och jag hoppas ni märkte ironin i det där.
Nädå, bara det att jag helt enkelt är världens sämsta barnvakt, tihi.
Tvtitt större delen av kvällen och nu borde jag läsa igenom tyskan innan jag går och sussar.
Ha det gött, pussN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0