against your skin

ShuUeE.
Hemma från skolan, haha klockan är iofs typ sex?.. Seg dag, men hyfsad, förutom att jag blev så jävla irriterad, haha stog och skrek ett bra tag. Men det behöver man alltid göra, och då känns det mycket bättre.
Har nyss ätit ravioli, japp, ravioli in my !! Ligger för tillfället i min älskade underbara säng och funderar på att ta en liten tupplur, ingen vill väl ha en sur & vresig Amanda?
Fast man behöver ju inte ta åt sig heller haha..

Dagens outfit:

tog en snabb bild men aja

jeans cheapmonday
linne ginatricot
skjorta tydligen var det gammelmorfars, höh.

Dagens låt:

Sleepyhead - Passion Pit

gillar't!

Dagens roligaste:

Klassen var ju på teater idag, hahaha så sjukt jävla roligt, garvade så som jag inte garvat på väldigt länge, och när ida gick med rullatorn som skaka så in i helvete, ahahahahha.
Och såhär  kan det se ut när 9D spelar teater haha!



















världensbästa♥


som sagt, inte skrattat så mycket på samma gång på väldigt länge, haha!♥
vilken fin klass man har, näe fyfan jag vill inte sluta grundskolan, jag vill verkligen inte det, det känns inte som att jag är färdig med den. Visst ska det bli kul o börja gymnasiet och man är sjukt skolless. Men nu fattar jag varför alla nior grät nå så fruktansvärt förra sommaren, och jag kommer grina precis lika mycket i sommar. Jag går verkligen i världens sjukaste och finaste klass så är det bara.
jaja nog om det. Mera dagens!


Jag är heeelt vääärdo på att stressa.
Det värsta jag vet är att stressa, haha gud jag låter som värsta miffot nu ju. Äeh men allvarligt, om jag stressar så blir jag bara förbannad, riktigt pissed off. Och det brukar gå ut över min stackars moder, speciellt om mornarna, då jag stressar som fan. Min pappa är värdelös på att stressa, så jag har nog ärvt det efter honom, stressar vi kan vi inte vara i samma rum, vi skulle stå och skrika åt varandra tills dess att någon av oss börjar skratta.
 =

Ojojoj vilket långt inlägg. Men ville skriva av mig en aning ju! Aja nu måste jag verkligen plugga matte, nationella imorn vettni, hualigen. Wish me luck!

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0