all the above

Över två timmars arbete och det slutade ändå med att bloggfan der i princip likadan ut som inna, kuuul?! Haha, hade sjukt svårt och bestämma mig, koder hit och dit, helt snurrig nu ju.
Lite gladare header, eller vad säger ni? haha.
Ful som stryk fortfarande, men jag får den aldrig som jag vill. Tror nog jag ska låta någon annan göra min design nästa gång, hualigen.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova, och det är fortfarande ljuuuust!
Men irriterad är jag, mest på att koderna inte fungerade som dom skulle, grrrrr. Har kramp i pannan så rynkad som den har varit den senaste timmen, mellan ögonbrynen värker det fan haha. tok.

Äeh, vi hörs väl imorgon då, ska kila, pusss! :)

och jag som skulle plugga matte inför nationella på fredag, jomen tjeeenare!!


tänktänktänk..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0