bubbelbubbel

Hejhej bloggen!
Hemma från skolan nu, eller ja jag va hemma för ett bra tag sen, aja.
Skolan var lugn, lite kyligare idag än igår, ute alltså haha. Fick reda på nationella engelskaresultat, mvg, wiho! Kännsbrakännsbra. Städade skolsalen när jag kom hem, så nu blir mammsen glad!♥
Syrran är sjuk och anders är ute med hunden så nu sitter jag i soffan och håller koll på alice. Och kollar på barntv. Jag HATAR barntv. UUUUUSSCHHH! Haha, ville bara säga det.

Jag är väldigt sugen på att prova moppen nu när snön är borta, men det är kaallt, och jag är trött som fan höhö.
Och så vill jag sy, har börjat på en liten tröja, som är sjukt ful men den skulle kunna bli söt om man klippte upp den och gjorde en jacka av den.. Meeeeen jag är tröööött.. Haha lat tjej?

Aja, har inget mer för tillfället, seeyabitches♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0