by routine

HEJ!
Gud vilket bra humör jag är på idag, har varit bra hela dagen. Och det är ju ett plus, hoho.

Och förvånansvärt pigg har jag varit också kan jag meddela, spratt upp ur sängen tio i sex, en timme senare kom mamma in med håret på ända och vi gick in för att sjunga för brorsan som fyller tio. Graaattiiiiis, så nu var det sagt. Han fick en iPod av mig, en liten vit shuffle. Min gamla höhö, men man tager väl vad man haver som man brukar säga. Käkade tårta och smååå smörgåsbitar till frukost. Och nu har man nyss ätit planka, asgott! Men mätt som bara den är man.

Dagen flöt på bra, såklart tack vare mitt humör.
Nu har jag inte så mycket intressant för mig kan jag lova, bdb check, facebook check, bloggar check. Vad gör jag här?

Tänkte slänga in en dagens outfit, det var ett tag sen :) halvbra bild men vafaen.

Jeans CheapMonday
Linne GinaTricot
Kofta/Jacka vad ska man kalla det? aja jag har iaf sytt den själv :)


KEeeAk

Bror blev lite småglad.

Hmm, har jag något mer att berätta? Äeeh vi hörs när nåt plingar till i huvudet. Seeya!

Jag tänker fortsätta vara lycklig utan dig, så länge det är ljust när jag somnar och ljust när jag vaknar, men det betyder inte att jag inte kommer fortsätta sakna dig.

Kommentarer
Postat av: Michaelida

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-03-29 @ 10:24:54
URL: http://michaelida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0