då var man frälst.

Hejsan! Hemsk tjej? aa haahaaa.
Jag känner mig elak, och Moa är fan inte sen på att kommentera det dagarna i ända.
Kom precis hem, stelfrusen och hemskt hungrig. Var först på plats tio minuter tidig (passade tiden för en gångs skull), fick munkar och äcklig saft. Lyssnade på massa information, läste krav, och insåg plötsligt hur fruktansvärt elak jag är. Men utbildningen vi får ska tydligen få oss att ändra på det, det elaka alltså. Näe nu har jag dåligt samvete.

Så nu ska jag gräva ner mig i ett hål och se på film och äta påskskum.
Efter att jag läst lite i Pennys blogg.

Ciaoo.

Kommentarer
Postat av: Chrisalva

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-03-25 @ 17:23:26
URL: http://chrisalva.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0