den du!

Godkväll alla nerds!

Gissa vad, jag bestämde mig för att fixa jeansen, men orkar inte leta upp min kamera så ni får lugna er när det gäller den punkten, haha.
Stör mig nå jävulskt på att fingrarna blir så satans nariga när man håller på med slippapper, äeh någon snickare blir det då inte utav mig inte, noway.

Kakan blev förresten sjuuuukt god, aningen mäktig, men helt klart ett vg! typ, hah. Kanske mer, vem vet? Det är inte jag som dömer, får se hur det säljer imorn moahaha!
anyway så håller jag på att avlida av värmeslag, mitt rum kokar.
Måste nog hoppa in i duschen och sen slagga, blir yr i huvudet av allt kör.
mobbat inlägg, och ingen lär förstå, men bloggtorkan vattnar inte sig själv nivet.
Och min dator verkar ändå inte vilja samarbeta, den är säkert också överhettad.

Nu ska jag läsa alla bloggar och tycka att livet är värt att leva. sen sover jag på stört! Klockan är ju snart nio! Herregud. ajjamen seeya bitches.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0