du måste va sjuk, sjuk, sjuk, sjuk.

Hej. Nu har jag ätit typ tolv mackor, men så går det när man inte äter middag..
Uffa, imorn har vi bad med klassen.

Har ingen större lust med det.. Men får väl utstå att i 40 minuter plaska runt halvnäck inför alla.. Jag är inte nöjd med min kropp, men har lärt mig leva med den. Det är min kommentar till det.

Nu vill jag fan inte ens tänka på dedär, det är nog mödan värt med tanke på vad kvällen har att erbjuda. Blir ett jädra tjejgäng + ett till tjejgäng hos Amanda Nylander, och vi kommer ha gäälet roligt misstänker jag. Nya människor är alltid ett +!

Nu ska en inte lika likblek amanda sova, så bloggar väl mer när jag kommer hem imorn!
Ciao my darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0