every time i close my eyes i see my name in shining lights

Har inte satt mig vid datorn förrns nu, haha duktig tjej? ;)
ajjemen, men när jag kom hem ställde jag mig direkt och bakade kaka. Ska baka till klassens fikaförsäljning imorgon, blev en kaka på recept av mormor, men slängde i lite polly i. Har inte smakat den än, den står ute på bron och kallnar, hehe men vi får väl hoppas på det bästa!
Sist jag bakade för fikaförsäljning blev det ju riktigt misslyckat. Min "kladdkaka" blev stenhård, men helt okej god..
Helt okej är fortfarande inge vidare bra betyg, men den här gången följde jag receptet helt och hållet (nästan..) och den såg faktiskt ganska lovande ut när jag tog ut kakan ur ugnen. Plus att smeten var sjukligt god. råkade smaka, ojdå.

Hade nationellt prov i matte idag, tänkte ju att jag skulle pluggat igår meeen de blev inge av. Behövdes kanske inte heller, kändes faktiskt riktigt bra, mycket bättre än det förra matteprovet. Får hoppas på det bästa när det gäller den punkten också.

Har bytt om till pyjamas och tänkte att antingen går jag ner och trashar/syr/sliter i ett/två par jeans.. Eller så går jag ock lägger mig. Svårt val, men har inte riiiktigt orken, men kommer knappast ha det framöver heller, blev bara sugen nu.

Längtar fruktansvärt mycket till helgen nu, är trööööött. Herregud jag har sovit innan nio tre kvällar i rad typ? och är såhär trött. Är väl vädret.. haha brukar låta så.
Till helgen är det även ladiesnight hos moa. niiiiiceeee. ajjemen, men nu dog det här uppe i skallen, hohoo-hohoohohoo.
Fyndigt.

pussli! :)

god bless you.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0