he soon became a koon, boom boom boom

CHACHA! Hemma från skolan och har precis avnjutit en efterlängtad dusch i kokhett vatten. Dock måste jag vara den enda på jorden som inte gillar att duscha sådär överdrivet länge. Efter cirkus en kvart blir det långtråkigt och jag får en släng av adhd så jag måste röra på mig, hah.

Dagen har flytit på bra, sålde fika idag på skolan. Sådär jättemycket blev det i och för sig inte sålt, men skramlade i alla fall ihop lite över 500 spänn. Yeah. Dom stålarna skulle inte sitta fel nu för eget bruk. Sålde drygt hälften av vad som bakats, såå efter vi stängt satt jag, penny, anton och jonas på ett hörn och vräkte i oss kakor och bullar! Mest jag då förstås... Anton den mesen gnällde mest åt att han hade ont i magen, penny och jonas satt mest och fnissade lite åt mig, höh. Gott vare! Men fy satan vad illamående man blev. Missade typ hela svenskan, hann läsa en sida innan Bengan blev less och släppte iväg oss. Han fick ju massa fika! Hade HLR sista timmen, slemmade ner massa dockor. Mummaaa.

Det snöade faktiskt när jag klev ur bussen, men som tur är har det slutat nu, och mr sunnybooi har tittat fram. Det gillar vi.
Sitter för övrigt halvnäck i min säng och njuter av honom. Men nu ska jag nog ta och slå igång lite Veronica Maggio och börja fixa mig. Sticker ner till Lucksta downtown efter middagen. Klara the man has come!
aja, blir nog inte mkt mer bloggande idag, kanske innan jag sticker.
tills vidare: På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0