Hey gorgeous, oh i mean flawless

Är så otroligt sugen på att blogga, skriva något intressant och bara hamra på tangenterna. Det brukar vara den bästa medusinen när man är arg, hamrahamrahamra.

Men är jag arg? Hur kul låter det liksom? Bara blogga när man är arg, nej hua. Men besviken är jag.
Fast det kan jag inte heller vara riktigt, jag har egentligen ingen anledning att vara besviken. Men jag tycker inte man behöver ha det heller. Jag gillar inte ditt beteende. Lät det bättre?
Ja, jag gillar inte ditt beteende.
Jag gillar inte ditt beteende.
Jag gillar inte ditt beteende.

Fattat? Annars kan jag skriva det en gång till. Men jag låter nog bli, det gör ju knappast saken bättre. Är ju inte ens jag som borde vara förbannad på dig, och jag gillar inte att vara det heller. Men jag är förbannad över att det gick ut över mig. Bitch. Vilket jävla bra ord egentligen, bitch,  BITCH! Älskar't.
Och allt jävla klagande, men det ska vi fan inte gå in på. Se på dig själv.

Jag ska till Kramfors imorgonbitti. Till min älskade vän Natalie, som jag inte träffat sen öhhh september? Fyfan vad underbart, heelt jävla underbart. Bara komma bort och vara med henne. Vi två mot världen, när två blir ett och ett blir ett oslagbart par. Ett ensiffrigt tal som döljer mer än ett.

All kärlek till dig min vän. ♥


Får se om jag bloggar nåt mer, bussen går imorgon 9.05. Kanske blir det ett litet inlägg ikväll, men nu ska jag rusa och göra klar min att göra lista. Visst är jag duktig? Jaja, babblar på som jag vet inte vad. Hemma på söndag kväll iallafall!
Ät era grönsaker och gör inget jag skulle gjort.
på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0