lemme look into your deep brown eyes

Ladies and gentlemens. Ja det är faktiskt några killar som läser min blogg, även om det bara är typ två-tre stycken så finns dom där! ;)

Gårdagskvällen började finfint med att jag åkte förbi och hämtade Nike hos henne, sen brassade vi iväg till Moa där hon och Nina väntade på oss. Lagade iordning tacotallrik och tjockade till oss rejält. Hade även väldigt roligt till Nikes vackra pundarstämma, haha det var liksom inte ens roligt, men älskar verkligen när man får skratta för ingenting.

Lite senare kom Amanda Nylander, Ebba, Penny och Klara och vi försökte få igång projektorn. Gissa om vi hade ett helvete med den där projektorjäveln. hah, men det löste sig och vi fick igång filmen American Virgin, riktigt rolig film. Såg även Trubbel I Paradiset, helt okej den med höh.

Somnade runt tretiden på Moas tempurmadrass, ajajaj. Vaknade varje gång jag skulle vända på mig eftersom den va så stenhård. Klev upp runt halv tolv och käkade frukost med brudarna. Hyfsat dött gäng? haha.

Det var gårdagen det, och tänkte även bjuppa på lite bilder!


Nina, Moa & Nike.


Coola b-rudar. Nike, me and Moa da maan.


Moa och Nike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0