memories are never ment to be lost

AAhejtjenarelitesenare.

Nu har penny iaf åkt hem och jag sitter på tvättmaskin. Ja, men har sådan fruktansvärd träningsvärk sedan igår, jag skulle kunna cutta av mig benen bara jag slapp! Okej, nää kanske inte.. men nästan! Imorse när jag vaknade kunde jag knappt stå upp! Fick typ rulla ur sängen.. höh. Hela låren, en aning i vaderna, magen är helt död, axlarna lite smått jättestela, men armarna mår helt okej. Och den enda möbeln som inte fick min kropp att skriva tycks vara tvättmaskinen. Skakar lite smått sådär. SÅ, nu har jag fått klaga lite också.

Tog ju moppen imorse, eller i förmiddags, hade ju sovmorron nivet! :D Åkte hemifrån vid halv elva kanske, svängde förbi Nike på vägen eftersom vi skulle åka tsm, men hon fick inte igång sin moppe så hon fick åka med mig istället :)
Förutom att det blåste som bara faan och jag höll på att köra ihjäl henne gick det fint! höööhh..

Hade bara tre lektioner idag, och sen skjutsade jag hem Nike igen, for hem och sen kom penny med bussen strax efter. Vi fikade och bakade pollykaka, mummaa!

Ikväll är jag barnvakt, Anders är på föräldramöte och mamma har jag ingen aning om vars fan hon är. Bortaa!

Idag äre tisdag, men jag har en stark känsla av att det är onsdag. Och jag är rätt säker på att det är det också, bara att hela världen försöker luras, hahaaah misstänksam tjej?
Ska nog ta och leta upp min mobil och svara på sms från min lover, hoppa in i duschen och bänka mig framför tv:n, grey's ikväll nivet. Det är ju onsdag.



gulafaran? äeh, de går jag inte med på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0