paniciciciciiciciciciiccc

åh, jag längtar. Jag vet inte riktigt vad jag längtar till, jo till en massa! Till imorn då jag får köpa kläder, till fredag då det är fezta på gång, till skolavslutningen, till att jag och mamma sticker till prag, till jag fyller år, till att man börjar gymnasiet. Sånt! Jag längtar så att det gör ont i mig.
Jag vill så mycket, och jag har så lite tålamod, NUNUNU. Jag vill jag vill jag vill.
Osammanhängande tankar snurrar i huvudet, mår jag bra eller mår jag dåligt? Var tårarna som droppade ner på tangentbordet nyligen onödiga? Var det lyckotårar? Eller var jag sårad?
Jag är kär, jag är så jävla kär. Inte i något speciellt, eller någon speciell. Men känslan jag har i bröstet nu, är kärlek. Jag är kär. Är det musiken som dundrar ur min stackars dator som gör't? maybee.
Därför tänker jag bjuda på min spellista, mobba mig inte för användarnamnet, fick en polares spotify.
tjill!

Jag vill till stockholm, typ nu, typ nununu. Jag vill ha fredag, massa fredag, massa folk, fint folk, jävligt skönt folk. Jag vill ha min pappa, min egen pappa som jag delar med tre bröder, men fortfarande min pappa som jag aldrig träffar. Jag vill ha sommar, riktig sommar, ingen jävla fjollig halvsommar, sådär på G-sommar. Jag vill ha kärlek, men inte utav dig, du gör mig bara illa (ta inte åt er).

Det gör verkligen ont i mig, det suger i magen, och det bankar i bröstet, smått panikartat säger jag därför godnatt nu.♥

Jag vill kunna leva kravlöst, låt mig göra det.

Kommentarer
Postat av: Guess who?

Uppdatera din kossa

2010-04-29 @ 14:48:31
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0