random kväll :D

Häej bloggen. Det är becksvart i mitt rum så har stora problem att se vad fan jag skriver. Menmen, ska ändå inte skriva något viktigt, tänkte bara checka läget. Eller ja det är ju inte jag som gör det, haha det är ju ni som läser. Hohooo, är sjukt trött har jag kommit fram till. Inte ens varit vaken i tolv timmar än, hah.

Blev ju lite smått random bestämt sådär att vi (tjejerna mina & Patrik) skulle dra till sjön och grilla. Vid halv nio brassade jag iväg med korv & ketchup i högsta hugg bort mot kvarnviken där Hanna & Patrik stog och väntade. Vi satte Patrik på o göra upp eld, vilket han faktiskt lyckades med. Haha, men det var så jävla kallt ute så vi satt inne i stugan större delen av tiden, heh. Tillslut droppade Moa & Penny förbi, men vi satt inte länge förrän vi kom fram till att vi skulle sticka hem till mig istället. Men hann få i mig tre korvar iaf, på 2 minuter typ, glupsk tjej?
Stack hem till mig vid tio-tiden och slog igån Min Stora Kärlek, hah söt film. Sist jag såg den var med Penny och då lyckades jag somna, medan Penny satt där ensam och grät. Haha ja det är sant, hon grät :')

Ikväll satt vi mest och småfnissade genom hela filmen för att vi var så trötta, allt blev så mycket roligare då. :)

Men nnu ska jag sova, vi hörs när vi hörs.
Ciao my darlings!

tjuusiigt. random ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0