S -ss- O -ooh- LO -oohyeah

SHASHABLOGGEEN! Sitter i Hannas kök nu ja, slutade skolan halv fyra efter en sjukt tråkig dag. Nationellt prov i matte, åt helvete med det höööh, aja gick väl hyfsat.. typ.. Nog om skolan, mår illa bara när jag tänker på hemskheterna. Åkte hem med Hanna to my place, packade ihop lite småshit och sen brassade vi iväg på min pippigula moppe haha! Ikväll slaggar jag här hos hannababy, hon lagar just nu tacos till sin kära vän. Haha snäll jag är va? Men jag hackade faktiskt en halv gurka och rörde om lite i köttfärsen. Sen blirne att brassa iväg till ica för att köpa godiiiis. Yeah, men vi är faktiskt tillåtna att tjocka, hade ju styrketräning på idrotten idag.

Men nu ska vi käka, talk to you LATERO!
pussli (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0