skolaa..

Sitter brevid Maja på skolan nu. Har knappt haft några lektioner för klassen skulle in till stan till Sundsvalls Teater, tyckte att det var askul, gillar faktiskt att spela teater. Blev en sväng på stan och en halv glass på donken för min del också. Buss tillbaka till lilla matfors för skollunch, mmmuuummms, och så har jag haft tyska. Själv. Eftersom dom andra rövhålen skolkade(ursäkta). Vilke bögerier(ursäkta). Leess, irriteeraad. Ajajajaja, snart har vi engelska, och sen musik, och sen är dagen äntligen slut och jag får komma hem och sova.
Är förvånansvärt trött, somnade innan elva igår ju?! Men är småsur och irriterad wich means trött.

Idag är det torsdag och jag lagar middag, ikväll blire ravioli sådeså. love.

Stör mig på allt gullande.

seeya bitches! ayeaye captain.


smile bitch, cause nobody else does.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0