tjill

Ligger i sängen och har äntligen fått byta om till mina pyjamasbyxor. Det gör jag jämt när jag kommer hem! Underbart att få strosa runt i ju. Idag är det onsdag, hände något speciellt? Näe, verkligen inte. Just an ordinairy day in the centrum of matfors. Coolt det lät, höh.
Cooooooolt
coolIIng.
Drygtjej.se

Lyssnar på Christian Walz, han är söt.
Imorn äre nationellt prov i matte (igen). C-delen, och jag orkar inte det. Förlåt Anitha, jag må vara ung än så länge, men det här orkar jag inte, näe nu strejkar jag. Går och lägger mig eller nåt.

har ändå inget vettigt att berätta :)

tänker ligga här och tjilla klart.
peace

Kommentarer
Postat av: Alexanderlejla

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-03-30 @ 10:06:08
URL: http://alexanderlejla.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0