can't stop runnin awaaay

Vad har jag lyckats med idag? Knäppt på tok för mycket bilder, målat, käkat massa pizza, och suttit vid datorn. Och haft det jävligt skönt. Jag har inte varit utanför dörren, men det blirne nog inge av heller för den delen. Jag kom på att det är kallt.
Imorgon är det måndag, och jag måste vara den enda människan på jorden som faktiskt gillar måndagar. Inte just för att det är måndag, utan för att det är en sån dag som passar mig. Sköna lektioner, inte särskilt mycket att göra, den bättre träningen, lugn dag liksom.
Men imorgon blir det ingen träning för mig, för jag ska på informationskväll på pastors för blivande konfirmandledare. Hoho, måste erkänna att jag är lite småtaggad inför det där alltså, tycker det ska bli jävulskt kul. Finemang inställning.

Det blir nog tidig kväll för mig ikväll. Plus att jag har bloggat alldeles för mycket idag, hua! Så med det här säger jag godnatt, inte för att jag tänker sova än, men jag tänker då inte blogga nå mer ikväll, allt för att folk inte stka tröttna haha! ;)

Onsdag:


Fredag:


Söndag:


Höhö det tar sig ;) sommaaar!

Soft Cell - Tainted Love



puss!♥


Mamma jag vill pierca tungan. NU.

Kommentarer
Postat av: Penny

För det första är det inte ryska :) Och för det andra, syyyyynd

2010-04-19 @ 06:02:57
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0