Helene shorts 249:-

Häej. Fick nyligen kommentaren att jag var en kossa som skulle uppdatera mer.. Höh, *tar inte åt mig*.
Har varit en heldag på stan för min del, och gissa vad? JAG KÖPTE SHORTSEN!
Guuuud vilken jävla liv det var om dom där jävla fucking underbara älskade shortsen.

Kom till stan strax före fem, växlade pengar på forex, sprang in på pleasure, dumpade penny på körskolan och stack ner på stan med moa. Sprang in på H&M, men nää skorna som jag tänkt köpa fanns inte i den färg jag ville ha, och jag kunde varken köpa sammalika som penny eller i ormskinn, näe det går bara inte. Mongo H&M. Sen stack vi till Cubus för att köpa mina redan älskade shorts. SÅ FINNS DOM INTE!! tydligen fick birsta in mer grejer, så jag satt och tröståt glass på donken ett tag innan jag ringde morsan som fick åka med oss till birsta, OCH DÄR FANNS DOM!! Höll på att börja grina! :o SÅ överlycklig blev jag, jaa jag är ett extremfall av PMS-barn, och jaa det är bara ett  par shorts. Men jag blev kär.
Dessutom köpte mamma nå piller mot PMS till mig idag, höh.

Fick med mig en hårspray och en mascara också!

dålig bild, men dom är fruktansvärt snygga på! Men hade blivit för naket om jag la upp en sån bild, haha. Imorn ska jag ha dom så då får ni se!

Mamma skjutsade tillbaka oss till stan och mötte upp penny för en snabbtur till bling. Sen vare raka vägen till konsertteatern och en jävla snabb danssnutt inför en massa männsikor som jag inte har en enda jävla aning om vilka det var. Hoh, sen hem och duscha läänge läänge! Nu ska jag försöka hitta lite kläder att slänga på mig, och äättaaaa!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0