what a waste

Godmorgon, skam att man vaknar såhär tidigt egentligen. Blev väckt innan tio av alldeles för mycket barn i huset, två småsyskon & två kusiner, shiiit vad dom gastar. Hatar att vakna på det sättet!

Är fruktansvärt hungrig men har allvarligt talat ingen ork att röra mig neråt för att ta någonting att äta, hah :)
Är halvglad, halvsur, halvt jättemegatrött.

Ska nog ta och fixa en gammal iPod jag har men inte använder, så kan nog brorsan få den i födelsedagspresent. Han fyller tio nästa onsdag, isch. Måste försöka få tag i frissan också när jag ändå är igång, behöver verkligen färga utväxten nu, looks like shiiieet.

Vill vara med bästa också, längesen man träffades känns det som, hehe nästan en vecka.

Måste bara berätta haha jag hade verkligen heeelt sjuka drömmar inatt HAHA!
Drömde att jag träffade en kille jag höll på med förut, men som valt att inte snacka med mig mer, inne på något byggvaruhus. Jag hade bara morgonrock på mig och gick runt och kollade på skruvar och då kom han fram till mig och frågade om jag hade jobbet lite mer som en hobby? Jaru. Sen skruvade sig drömmen totalt och jag och en kompis till mig var inne på nåt stort ica någonstans. Och jag for omkring med en kundvagn och min kompis satt där i. Vi sprang förbi såna där saker som står på golvet som piper om man går förbi med larmet, ööh vafan heter dom? Sensorer?
Aja skitsamma, dom började iaf pipa jättemycket, trots att vår vagn var tom. Så då kom den en man dit som jobbade på ica och bad oss följa med in i ett rum vid sidan av. Det visade sig vara toan inne på biblioteket, haha! Den har två dörrar, alltså ett rum med handfat och ett med toa. Och så låste han in mig inne på toan och sa att jag skulle erkänna något. Vattnet i toaletten började stiga asmkt, skitläskigt trodde ju att jag skulle drunkna. Dörren öppnades och utanför stog min kompis som typ vampyr? Ja, fråga mig inte vart jag får saker ifrån.

Frukost! later babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0