wherever you are

Hey folks!

Sitter i soffan, fortfarande iklädd pyjamas och bara myser. När jag klev upp i morse var jag ensam i huset, lite småläskigt faktiskt när det är helt dött. Ligan va tydligen i birsta. Hm, och lämnade mig här hemma alldeles ensam. Menmen, sånt man får ta när man sover länge :)
Sitter och kollar på färskingar, men inget som fastnar. Är både kräsen och inte kräsen när det gäller musik, lyssnar i princip på allt, men säger inte låten något till mig får det fetdissen, mohaha.

Är fortfarande lite lur på midsommar, eftersom det känns rätt jobbigt att inte få va med på teatern vi ska göra, men shit happens. Tackar hellre ja till att resa iväg med mamma. TJECKIEN, HERE I COME! aah, fast om 2 månader då..

Nu ska jag städa rummet! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0