who still believes in love?

Är hemkommen och har städat rummet nu, behövdes verkligen. Eller jag iaf dammsugit, men soffan är överfull med kläder. Men det är liksom en perfekt plats att dumpa kläderna på, iofs inte så tjusig eftersom den är det första man ser när man kliver innanför dörren, men en sån där egentligen inte riktigt nödvändig bra-att-ha plats för kläderna. Min garderob är överfull, men ändå känns det som att jag går i samma kläder hela tiden. Som att jag knappt har några kläder att använda längre, men det vet jag ju att jag har. Men antingen känner jag mig obekväm i dom, eller så passar dom inte mitt humör den dagen, eller så.. Så är dom inte enligt min stil för att jag köpte dom för ett år sen.

Jag är rastlös. Och så är jag fruktansvärt sugen på att göra något helt oväntat. Något som skulle skapa uttståndelse i mitt liv, för att slippe den gråa vardagen liksom. Skapa något nytt utan den. Något eget. Äeh, vad djup jag låter, kanske är jag djup? Näee kanske inte förresten, :) Jag är en grund jävel, en grund vanlig jävel. Nej inte det heller. Skitsamma.. Jag vill att något ska hända, bara en sån sak som att jag gör bort mig inför halva världen. Det skulle inte vara nå problem för mig. Måste börja leta efter något som ska kunna hända, något som blir annorlunda än vad det varit. Jaa..

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Nu äre käk, CiaoO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0