3 Augusti 2010

Ledsen, sorry, förlåtförlåtmittnamnärplåt.
(Hade en gång en pixibok, om en robot, som hette Plåt. Förlåtförlåt, mitt namn är plåt, och det är inget att göra åt. Sött va? h3h3h3)
Men jag ÅÅÅRKAAAAAAAAAR bara inte bloggeliblogga!♥
Jaja, får väl dra ur tummen ur arslet och ta mig i kragen. Jag bloggar. Nu.
Vart var vi?
Jo, ni är ju vana vid att jag skriver vad jag gööööör på dagarnaaaaa. Så antingen följer jag den trenden, eller så hittar jag på något nytt!?

Näe, jag är så opåhittig som man kan bli. Iaf när det gäller, det kommer aldrig på beställning. Men jag kan vara påhittig när ingen behöver mina påhitt, då flödar dom fritt.
Anyway, idag har jag jobbat.
FAST TYP INTE ALLS, MAGAAADD!!?!?!?!?!!
Jodå, men jag och Elina satt en och en halv timme i gräset och väntade på arbetsledaren, som var putsväck GONE! Ganska trevligt, men ack så rastlös man blev.

Sa hej på Victor en sväng innan mamma kom och hämtade mig.
Sen har jag suttit och knåpat på ett fotoalbum sen jag kom hem. Vilket är gaaanska länge, h3h3h3.
Det blir dåliga bilder, men det är alltid minnen.
Problemet är bara att jag inte har något fotoalbum....... Tänkte inte på det, h1h1.

Nu ska jag fortsätta vara osocial, SEEYAH!♥♥

I know you're out there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0