Dagens i-landsproblem..!

Hahaha, men Penny det är bara för att jag är så wb dig♥

ÅÅÅÅHH JAG ÄR SÅ TRÖÖÖÖTT!!!!?!??!?!!??!
Men vadå, 5 timmars sömn på en träbänk bör väl ha räckt? NÄE.
Men jag kan inte gå och lägga mig nu, för då kommer jag inte somna ikväll, och då är jag död imorrn när jag börjar jobba, och hur bra är det då?

Sysselsätter mig med att lyssna på radio och platta håret. Rulit.


Sitter och intalar mig själv att jag inte alls kommer sitta om två veckor, och darra av nervositet.
Vill verkligen inte att sommaren ska vara slut. Jag har haft världens bästa sommar. Trots allt skit som hänt, så har jag aldrig i hela mitt liv haft en så fin sommar som den här.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0