euww

Hej alla (få) bloggläsare denna vackra fredagskväll.
Jag känner mig som den enda själen i denna vackra värld som inte är ute och super skallen av mig, och det känns ------> piss.
Jag har såhääääääääääääär tråkigt, sitter i min vackra säng, med en vacker nyinköpt bustier på mig. Och ett par alldeles för vackra alldeles på tok för tajta jeans, som jag krängt på mig, och som jag inte orkar ta av mig. Varför fick jag nå sprutt i vintras, och sydde in precis alla mina jeans? Jag klarar inte av tajta jeans, jag känner mig instängt. Blir som vakuum när man tar av sig dom, SCWOMP säger det.

Näe, tacka vetja baggy. Uhhh. Och min nyiköpta vackra bustier kan jag inte andas i. Hur bra är det? Suveränt, för jag älskar den.
Köpte en plattång idag också! Det sved i plånkan, men det behövdes.

Nu är det fullt hus här. Moster - kusin - mamma&anders polare -----> LJUD.
Det är inte tyst längre än en millisekund, då barnen typ.. andas. Och då är det någon leksak som låter, eller nån dörr som smäller på nedervåningen.

Jag funderar på om jag ska slänga på mig ett par schysstare braxer och någon tjusig tröja så kilar jag ner och är lite småsällis med domdärnere.
Jag vill ha imorgon, för imorgon ska bli bäääst.

Ha så kul där ute, och jag hoppas alla är riktigt kalasbakis imorgon, så jag har nånting att skratta åt :D
KYYYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0