Flowing closer within.

TJA!
Nu sitter jag här i min säng, och svettas. Som ett djur. Och ont har jag, överallt. Mest i ryggen, och lite i hjärtat. Antingen har jag bara ont för att jag stått böjd och rensat ogräs hela dagen, eller så har jag fruktansvärd mensvärk. Men det vore ju väldigt konstigt. Och i hjärtat gör det lite småont, kan hända för att jag kutade från vägen - in i huset - upp för trappen. Alldeles nyss. Eller så är det något annat, jag vet inte.

Kan ni gissa vad jag gjort? Nej såklart ni inte kan, men ändå. Jag har städat rummet! WHAAAAAAAAAAT säger ni då. - Nu raderade jag den kommande meningen, grose. - Men jag var så illa tvungen. Och bytt i sängen har jag tillochmed gjort! Lovade en god vän att städa rummet, nu blir du allt stolt.

Nu har jag förtjänat en timmes sömn, men icke sa nicke. Ska käka, duscha, klä på mig, och sen ska jag på konfirmandledarträff. Uhj! dEni!
Så tills dess, ska jag bara sitta i min nybäddade säng, äta mina gula godisfiskar och sörja lite. Eller vara lite glad, jag har inte riktigt bestämt mig än.

Men bilder sen gårdagskvällen med tjejorna ska jag iallafall bjuda på!♥

bruden, nu vare längesen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0