FÖRLÅÅÅÅT!!

HEMMA!
Finns det något gulligare än när man kommer hem och man har ett par kommentarer ("blogga!!") som trillar ner i inkorgen på bloggen?
Eller förresten, ja, det finns det nog, men lite smickrad blev jag!
Jaja, till saken. Ska väl ta och berätta om min helg då? Gör som vanligt, skriver som en dåre och sen får ni bereda er på bildbomb.

Fredag - sista jobbdagen, fick tillochmed tårta! Efter jobbet blev det raka spåret till matfors, en kväll med världens bästa människor. Fyfan vad roligt jag hade, även om slutet av min vistelse i matfors, inte alls var lika trevlig. Men det är sånt som händer, huvudsaken är att jag tyckte det var en grym kväll i det stora hela, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt till er som fick lida min vrede HEHE.
Tog en buss in till stan, där kom Marcus och hämtade mig. Så åkte vi Jeep upp för södra berget. HAHA, trodde jag skulle dö ett par gånger om. Var faktiskt lite småläskigt kan jag lova, åkte runt i skogen och slutligen kom vi (uppenbarligen) ut ner för sidsjöliften. Härligt! Noll koll.
Efter det åkte vi nog hem och myste.

Lördag - Väcktes av katten, for en snabbis till selånger. Umgicks med sköna människor, blev även en sväng till norra berget till utkikstornet.

Idag - Blev bara en lugn dag i soffan, trots det vackra vädret. Såg på Karate Kid. Skön film det med. Sen gjorde vi lite ärenden i Matfors, och efter det blev det ett dopp i kvarnviken! Eller ja nästan, jag badade inte (helt). Men det gjorde grabben.

Nu - sitter jag bara och panikar. Imorgon börjar gymnasiet, oj nej huaaaaaaa. Jag har nog inte panikat på riktigt, förrän nu. Plus att jag har fotografering imorn. Och jag känner på mig att det kommer bli en tjockdag, en fuldag.
Det är alltid så.
Jaja, jag ska väl packa lite små nödvändigheter och plocka fram kläder. No idea vad man ska ha på kroppen, tänker gå naken.

HÄJ!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0