Kära läsare.

Tredje dagen avklarad.
Skitgöra i regnet. Nu har jag haft samtal med dom äldre.
Jag behöver prata med mina vänner nu. Jag hoppas dom blir glada.
Jag är det, på sätt och vis. Mitt liv fortsätter, som det bör vara.
Förstår ni nu? Jag älskar er, tack för att ni ändå förstog. Den lilla tiden mitt huvud inte var som det skulle. Ni är bäst. Och vi har gråtit tillräckligt tillsammans. Så nu är det bara glädjetårar.

Nu ska jag nog sova, för imorron är det en ny dag. Men nya möjligheter. Och nytt ogräs att rensa.
Klockan nio ska jag in till stan, till en otroligt onödig grej. Tycker jag iaf. De äldre tycker inte det.
Får se hur det går.

Har upptäckt att plötsligt blev helgen så efterlängtad. Har ju haft sommarlov, och helvete vad man vill ha helg nu när man börjat jobba. Förhoppningsvis blir det en finemang helg. Det hoppas jag på. Det hoppas jag på, hårt.

GoNatt.

Kommentarer
Postat av: jajaja, hon som alltid dyker upp här.

Kanon du brödbiten. SÅÅÅ RIGHT!

2010-08-05 @ 00:57:56
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0